شرایط بازگشت کالا
با توجه به شرایط کنونی و همه گیری پاندمی Covid-19 مرجوع کالا به جز شرایط ذکر شده در ذیل امکانپذیر نمی باشد. لذا خواهشمند است در زمان خرید، دقت لازم را بعمل آورید و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی از طریق اینستاگرام و یا پیام رسان واتس اپ خرید خود ثبت نمایید.
شرایط استفاده از ضمانت بازگشت کالا تا 72 ساعت می باشد به شرط دارا بودن موارد زیر :
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد:
اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 12 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی مرال اطلاع داده شود. (با احتساب روز های تعطیل و یا جمعه)
021-86086330
09195227867
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی خود به مرال بازگردانده شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 12 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی مرال از طریق چت آنلاین و یا نلفنی اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا طرح، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی طرح درج شده در وبسایت است.
با توجه به تفاوت در نوع صفحه نمایش و نور صفحه نمایش در موبایل و یا کامپیوتر احتمال 20% اختلاف رنگ با تصویری که مشاهده می کنید و محصولی که در یافت میکنید وجود دارد لذا این میزان اختلاف رنگ به عنوان مغایرت نمی باشد و شامل ضمانت بازگشت کالا نیست.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، لیبل، پلمب، برچسبها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی 021-86086330 مرال در ساعات اداری اطلاع داده شود.
اگر پس از ارسال و یا دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 24 ساعت، باید انصراف خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهد.
اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
همچنین در صورت انصراف از خرید،هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
تعویض یا مرجوع محصولاتی که در جشنوارهها یا با هر گونه تخفیف و پیشنهاد ویژه خریداری شدهاند، تنها در صورتی که نقص یا تفاوت با عکس
و توضیحات محصول داشته باشند، امکان پذیر است و در صورت انصراف یا پشیمانی از خرید امکان استرداد و مرجوع محصول امکان پذیر نیست.